Jag gillar fulsnyggt

Filmen Sliding Doors gick på tv ikväll och jag har haft på den i bakgrunden medan jag gjort annat.
Så kom jag att tänka på första gången jag såg den, det måste vara för ungefär 10 år sedan.
Jag tyckte den var himla bra och spännande och det som framförallt fångade min uppmärksamhet var John Hannah.
Av någon anledning blev jag nämligen helt förälskad i honom?!


Satte till och med upp en bild i skåpet i skolan på honom.
Tror att han är en bra definition av fulsnygg. Det tycker i och för sig Sebbe att jag säger om "alla fula". Men (nästan) alla har ju något snyggt i sig, någonstans!

Några andra coolingar jag haft på bild i bänken/skåpet i skolan:
- Kungen
- Dia Psalma
- Johan Widerberg
( bubblare: Rymden - supernovas, planeter osv.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har så JÄVLA rätt, har fanimej också haft en crush på honom!

2012-05-21 @ 18:03:38
URL: http://lindarasberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0