Hallå där!

Nu var det ett tag sen vi hördes. Det har nämligen varit fullt upp med skola och jobb. Och med jobb menar jag GÅ PÅ BACKSTREET BOYS KONSERT!
Ja, det är sant. Eftersom jag är personlig assistent får jag åka på sådana roliga grejer och få betalt?! Det är galet, I know.
Tyvärr fick jag inga bilder eftersom jag märkte -väl på Malmö Arena- att mitt kamerabetteri var stendött. Typiskt!
Men som tur är fanns det andra i min närhet som var bättre förberedda, som jag förhoppningsvis kan få lite pics ifrån.
Förstår att ni är nyfikna!

Googlade fram en läcker bild

Ikväll ska jag på bio med syrran, Sebastian och Emmy. MYSVARNING!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha seriöst... jag antar att detta är en promotionbild? :p

2012-05-16 @ 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0